Handelsbetingelser & afbudsregler
Individuel terapi & coaching
Ved individuelle sessioner sker betaling umiddelbart efter endt session – dette gælder
både fysiske og online sessioner.
Du kan betale via:
MobilePay: Betalingslink sendes i fakturaen.
Bankoverførsel: Danske Bank – Regnr.: 3409 / Kontonr.: 0012912501. Husk at
anføre fakturanummer.
Ved udeblivelse eller afbud senere end dagen før kl. 12.00 opkræves det fulde honorar.
Afbud accepteres både telefonisk på 31 77 07 57 og via e-mail på hey@heypeople.dk.
Klippekort
Det er også muligt at købe klippekort til individuel terapi og coaching via Terapeut Booking.
Klippekort betalesforud og er gyldige i 12 måneder fra købsdatoen. Ubrugte klip refunderes ikke.
Klippekort kan efter aftale betales i rater. Ved køb i rater er aftalen bindende, og alle rater skal betales – uanset brug af
klippene.
Manglende fremmøde eller afbud fritager ikke for betaling af resterende rater.
Ved udeblivelse eller afbud senere end dagen før kl. 12.00 opkræves det fulde honorar. Afbud accepteres både telefonisk på 31 77 07 57 og via e-mail på hey@heypeople.dk.
Gruppeterapi
Bemærk, at tilmelding til metakognitiv gruppeterapi er bindende, og fortrydelsesretten
bortfalder ved tilmelding.
Ved køb af metakognitiv gruppeterapi fraskriver du dig 14 dages fortrydelsesret, jf.
forbrugeraftalelovens § 18 stk. 2 nr. 13, da du straks efter betaling får adgang til e-
kursusmateriale og øvelser (se produktbeskrivelse).
Gennemført betaling anses som anerkendelse af og samtykke til bortfald af fortrydelsesret.
Hvis du efter gennemført betaling alligevel ikke kan eller vil deltage i metakognitiv
gruppeterapi, kan du overdrage din plads til en anden.
Send os en e-mail med oplysninger
om, hvem der overtager din plads.
Ratebetaling
Hvis du har valgt ratebetaling, opdeles betalingen i rater, der trækkes på de angivne
kursusdatoer.
Ratebetaling er bindende – alle rater skal betales, uanset deltagelse.
Afmelding efter startdato fritager ikke for betaling af resterende rater.
Ratebetaling via betalingskort (Visa, Mastercard, Visa Electron, American
Express) sker automatisk ifølge de angivne betalingsintervaller.
Ansvar for opdaterede betalingsoplysninger: Hvis betaling ikke kan
gennemføres pga. ukorrekte kortoplysninger, fremsendes en faktura hver 10. dag
med et rykkergebyr på 100 DKK. Ved manglende betaling overgår sagen til inkasso.
Reklamation, fejl, mangler eller manglende levering af digitale produkter.
Digitale produkter fremsendes til den e-mail, der blev angivet ved købet. Hvis du oplever
fejl eller mangler ved leveringen, skal du straks kontakte os.
Klagemuligheder
Hvis du har spørgsmål eller er utilfreds med en ydelse, opfordrer vi dig til at kontakte os
direkte på hey@heypeople.dk eller telefon 31 77 07 57, så vi sammen kan finde en
løsning.
Hvis din henvendelse vedrører en autoriseret psykologs arbejde, kan du kontakte
Psykolognævnet via ast.dk.
Hvis din henvendelse drejer sig om etiske spørgsmål eller en ikke-autoriseret psykolog,
kan du kontakte Komité for Etik under Dansk Psykolog Forening via dp.dk.
Lovvalg og værneting
Disse handelsbetingelser er underlagt dansk ret. Eventuelle tvister, som ikke kan løses i
mindelighed, skal indbringes for Byretten i København som første instans.
Virksomhedsoplysninger
heypeople ApS
Bredgade 30, 1260 København K
CVR: 45605485
E-mail: hey@heypeople.dk
Telefon: 31 77 07 57